Gratis verzending in NL - BE - DE         Voor 16.00 besteld, dezelfde dag verzonden

Garantie

Toelichting en uitleg over de Garantie & Levensduur

Artikelklacht melden.
Heb je een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld je klacht binnen 14 dagen. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.

Wettelijke garantie.
Op alle artikelen die je Esterella Lingerie koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.
Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.

Economische levensduur.
UNETO-VNI heeft onderzoek gedaan naar de gemiddelde levensduur van een groot aantal artikelen. Deze lijst kun je ook raadplegen als je benieuwd bent naar de economische levensduur van je artikel via uneto-vni.nl.

Wat is een goed product?
Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is. Koop je iets in de uitverkoop? Ook dan heb je recht op een goed artikel. Wanneer is een product niet goed?
Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd, het kapot is.

Garantieperiode.
Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.

Garantiebewijs.
De factuur (of ander aankoopbewijs) van je bestelling tevens het garantiebewijs van je artikel. Als je aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

Klacht binnen garantieperiode.
Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op je persoonlijke situatie van toepassing zijn.
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Esterella Lingerie.

Meer informatie over garantie.
Wil je meer weten over garantievoorwaarden kijk dan op de website van ConsuWijzer, daar lees je wat je rechten zijn als consument. ConsuWijzer is het informatieloket van de overheid voor consumenten. U kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen, we helpen u graag: klantenservice@esterella.nl of +31(0)45-5714103.

Deze website gebruikt cookies om uw shop ervaring te verbeteren Meer informatie

Ok, ik heb het begrepen