Naam | Esterella Lingerie | ||||||||||||||||
Adres |
Raadhuisstraat 40 NL-6411 HM Heerlen Nederland |
||||||||||||||||
Correspondentie adres |
Raadhuisstraat 40 NL-6411 HM Heerlen Nederland |
||||||||||||||||
BTW identificatienummer | NL001838382B22 | ||||||||||||||||
Telefoon | +31 (0)45 - 5714103 | ||||||||||||||||
E-mail adres | klantenservice@esterella.nl | ||||||||||||||||
Openingstijden |
|
Om u het beste van dienst te kunnen zijn leveren wij direct uit voorraad. Dit betekent dat u altijd snel over de meest recente artikelen uit de nieuwste collecties kunt beschikken.
Gemiddelde leveringstijd van artikelen binnen Nederland:
- Artikelen die op voorraad zijn: 2 werkdagen
- Artikelen die besteld worden: 5 werkdagen
Alle genoemde prijzen zijn incl. 21% btw en op al onze artikelen is de wettelijke garantie van toepassing.
Bestellen bij Esterella Lingerie is heel eenvoudig:
Stap 1. Plaats het gewenste artikel in de winkelmand
Ga naar het artikel van uw keuze, kies uw maat en klik op de knop ‘In winkelmand'.
Heeft u alle artikelen van uw keuze in de winkelmand gelegd, dan gaat u naar de winkelmandbutton rechts op de pagina. Bent u klaar met winkelen?
Klik dan op de knop ‘Ga door naar afrekenen'.
Stap 2. Persoonlijke gegevens opgeven
Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Esterella Lingerie? Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord en u hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren.
Bestelt u voor het eerst, dan bestaat de mogelijkheid om een account aan te maken.
Let op! Om bij Esterella Lingerie te bestellen, moet u 16 jaar of ouder zijn.
Stap 3. Verzending
U heeft de keuze om uw bestelling thuis te laten bezorgen, of zelf af te halen in onze winkel.
Wilt u het bestelde artikel als cadeau feestelijk laten in pakken dan bestaat deze keuze tegen meerprijs.
Stap 4. Veilige betaalwijze kiezen
Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen: direct met iDEAL, Bancontact / Mister Cash Mastercard, Visa, Maestro, V Pay of middels een bankoverschrijving. Uw creditcard wordt pas achteraf, nadat u uw bestelling heeft ontvangen door ons geïncasseerd.
Stap 5. Controleer uw bestelling
Onder ‘controleer uw bestelling' ziet u wat de actuele (verzend)kosten van uw bestelling zijn. Nadat u uw gegevens en bestelling hebt gecontroleerd, en u alle algemene voorwaarden accepteert klikt u op de knop 'Afrekenen' om uw bestelling te voltooien.
Nederland |
Gratis * |
|
België |
Gratis * |
|
Duitsland | 5,95 * | |
Denemarken (excl. Groenland en Faröer eilanden), Frankrijk (excl. Andorra en overzeese gebieden, incl Monaco en Corsica), Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), Zweden, Italië (excl. San Marina, Vaticaanstad), Luxemburg, Oostenrijk. |
€ 18,00 ** | |
Verenigde Staten, Groot Brittannie (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Finland, Hongarije, Ierland, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Noorwegen, Zwitserland, Bulgarije, Estland, Griekenland, Letland, Litouwen, Roemenië, rest van Europa (non EU). |
€ 23,50 ** | |
Australië, Brazilië, Canada, China, Hongkong, Japan, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika en de rest van de wereld. |
€ 30,55 ** | |
* Track & Trace. |
Retourneren van een bestelling is mogelijk binnen 30 werkdagen.
Wij zullen uw retourzending binnen 14 werkdagen na ontvangst verwerken. Vervolgens ontvangt u een terugbetaling op de rekening waarmee betaald is.
Het retouradres is:
Esterella Lingerie
Raadhuisstraat 40
6411 HM Heerlen
Voegt u alstublieft het herroepingsformulier toe aan uw pakket. U vindt dit formulier in onze algemene voorwaarden.
Indien u niet in de gelegenheid bent om het formulier uit te printen, mag u een handgeschreven blaadje toevoegen aan uw pakket. Vermeldt u alstublieft uw volledige naam en bestelnummer zodat wij het pakket in goede orde kunnen verwerken.
U dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- U kan uitsluitend artikelen retourneren die gekocht zijn bij Esterella.nl
- Het artikel dient (indien redelijkerwijs mogelijk) onbeschadigd, ongedragen, schoon, met aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking terug gestuurd te worden. Artikelen met bijvoorbeeld o.a. transpiratie-, of nicotine-geur worden gezien als beschadigd waarna een waardevermindering verrekend zal worden met de betaalde som. Indien de artikelen niet worden geaccepteerd en worden geretourneerd zijn de retourkosten voor rekening van de koper.
- De kosten en verzendrisico van het terugsturen zijn voor rekening koper, tenzij het een verkeerd- of beschadigd artikel betreft, dan zijn de verzendkosten en verzendrisico voor Esterella.nl
- Als uw bestelling bezorgd is, en indien u aangeeft dat u gebruik zou willen maken van de herroeping, dan heeft u 30 dagen de tijd het artikel terug te sturen, en zonder opgave van redenen.
- U kan alleen een artikel retourneren voor een andere maat (indien voorradig). Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding teruggestort worden, waaronder alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan.
- Bij klachten of beschadiging (tijdens transport), dient u eerst telefonisch contact op te nemen met Esterella.nl. Te bereiken via e-mail klantenservice@esterella.nl of telefonisch op nummer 045-5714103.
- Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending, brengen wij u de kosten hiervan in rekening
- U kan als consument altijd gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping en deze gebruiken om uw bestelling naar ons te retourneren binnen de eerste 30 dagen. U vindt dit formulier in onze algemene voorwaarden.
- U kan ook altijd retourneren in onze winkel : Esterella Lingerie, Raadhuisstraat 40, 6411 HM, Heerlen.
Klachtenregeling lingerie
- De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
- Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 kalenderdagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 kalenderdagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
- Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
-
Klachtenprocedure:
Indien u een klacht of suggestie heeft dan kunt u deze via e-mail, klantenservice@esterella.nl of via de post naar ons volgende adres sturen:
Esterella Lingerie
T.a.v. Klantenservice
Raadhuisstraat 40
6411 HM Heerlen
Wij zullen alles in het werk stellen uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Na ontvangst van uw klacht zullen wij binnen twee werkdagen reageren om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.
Garantie & klachtenregeling bij de aankoop van een borstprothese
Op een borstprothese zit een fabrieksgarantie van twee jaar na de aankoopdatum. De fabrieksgarantie betreft garantie op productiefouten.
Beschadigingen van buitenaf, zoals gaatjes in de folie en gebruiksslijtage vallen niet onder de garantie. Inwerking van huidzuren, huidvetten en transpiratie kunnen de levensduur van de prothese verkorten.
Indien u aanspraak wilt maken op garantie, of als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, dan neemt u contact op met Esterella Lingerie. Wij nemen uw klacht altijd persoonlijk in behandeling en proberen deze naar uw tevredenheid, binnen onze mogelijkheden op te lossen.
Wij zijn aangesloten bij de klachtencommissie Erisietsmisgegaan.nl. Mocht u er dus met ons niet uitkomen, dan kunt u bij deze onafhankelijke klachtencommissie terecht.
Wanneer u een vraag heeft over uw prothese, of de vergoeding van uw zorgverzekering, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via +31 (0)45 - 5714103. De borstprothese wordt vergoed vanuit de basisverzekering. Uw zorgverzekeraar kan daarom eigen risico bij u in rekening brengen.
Toelichting en uitleg over de Garantie & Levensduur
Artikelklacht melden.
Heb je een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld je klacht binnen 14 dagen. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.
Wettelijke garantie.
Op alle artikelen die je Esterella Lingerie koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.
Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.
Economische levensduur.
UNETO-VNI heeft onderzoek gedaan naar de gemiddelde levensduur van een groot aantal artikelen. Deze lijst kun je ook raadplegen als je benieuwd bent naar de economische levensduur van je artikel via uneto-vni.nl.
Wat is een goed product?
Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is. Koop je iets in de uitverkoop? Ook dan heb je recht op een goed artikel. Wanneer is een product niet goed?
Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd, het kapot is.
Garantieperiode.
Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.
Garantiebewijs.
De factuur (of ander aankoopbewijs) van je bestelling tevens het garantiebewijs van je artikel. Als je aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.
Klacht binnen garantieperiode.
Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op je persoonlijke situatie van toepassing zijn.
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Esterella Lingerie.
Meer informatie over garantie.
Wil je meer weten over garantievoorwaarden kijk dan op de website van ConsuWijzer, daar lees je wat je rechten zijn als consument. ConsuWijzer is het informatieloket van de overheid voor consumenten. U kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen, we helpen u graag: klantenservice@esterella.nl of +31(0)45-5714103.
Betaalmethode | Webshop | Winkel |
---|---|---|
iDeal | √ | √ |
Bancontact | √ | √ |
Meastro | √ | √ |
V Pay | √ | √ |
Mastercard | √ | √ |
Visa | √ | √ |
Amex | √ | √ |
Paypal | √ | |
Sofort | √ | |
Overboeking | √ | |
VVV Cadeaubon | √ | |
Fashion Giftcard | √ | |