Gratis verzending in NL - BE - DE         Voor 16.00 besteld, dezelfde dag verzonden
Naam Esterella Lingerie
Adres Raadhuisstraat 40
NL-6411 HM  Heerlen
Nederland
Correspondentie adres Raadhuisstraat 40
NL-6411 HM  Heerlen
Nederland
BTW identificatienummer NL001838382B22
Telefoon +31 (0)45 - 5714103
E-mail adres klantenservice@esterella.nl
Openingstijden
Maandag 10u00 - 18u00
Dinsdag 09u00 - 18u00
Woensdag 09u00 - 18u00
Donderdag 09u00 - 18u00
Vrijdag 09u00 - 18u00
Zaterdag 09u00 - 17u00
Zondag Gesloten
Koopzondag Alle zondagen in December

Lees hier meer over het gebruik van cookies.

Lees hier ons privacybeleid.

Om u het beste van dienst te kunnen zijn leveren wij direct uit voorraad. Dit betekent dat u altijd snel over de meest recente artikelen uit de nieuwste collecties kunt beschikken.

Gemiddelde leveringstijd van artikelen binnen Nederland:

  • Artikelen die op voorraad zijn: 2 werkdagen
  • Artikelen die besteld worden: 8 werkdagen (gemiddeld 4 werkdagen)

Alle genoemde prijzen zijn incl. 21% btw en op al onze artikelen is de wettelijke garantie van toepassing.

Bestellen bij Esterella Lingerie is heel eenvoudig:

Stap 1. Plaats het gewenste artikel in de winkelmand

Ga naar het artikel van je keuze, kies jouw maat en klik op de knop ‘In winkelmand'.
Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelmand gelegd, dan ga je naar de winkelmandbutton rechts op de pagina. Ben je klaar met winkelen?
Klik dan op de knop ‘Ga door naar afrekenen'.

Stap 2. Persoonlijke gegevens opgeven

Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heb je al een account bij Esterella Lingerie? Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft je gegevens niet opnieuw in te voeren.
Bestel je voor het eerst, dan bestaat de mogelijkheid om een account aan te maken.
Let op! Om bij Esterella Lingerie te bestellen, moet je 16 jaar of ouder zijn.

Stap 3. Verzending

Je hebt de keuze om je bestelling thuis te laten bezorgen, of zelf af te halen in onze winkel.
Wil je het bestelde artikel als cadeau feestelijk laten in pakken dan bestaat deze keuze tegen meerprijs.

Stap 4. Veilige betaalwijze kiezen

Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen: direct met iDEAL, Bancontact / Mister Cash Mastercard, Visa, Maestro, V Pay of middels een bankoverschrijving. Uw creditcard wordt pas achteraf, nadat u uw bestelling heeft ontvangen door ons geïncasseerd.

Stap 5. Controleer uw bestelling

Onder ‘controleer uw bestelling' zie je wat de actuele (verzend)kosten van jouw bestelling zijn. Nadat je jouw gegevens en bestelling hebt gecontroleerd, en je alle algemene voorwaarden accepteer klik op de knop 'Afrekenen' om je bestelling te voltooien.

Nederland Gratis *
 
België Gratis *
 
Duitsland Gratis *
 

Denemarken (excl. Groenland en Faröer eilanden), Frankrijk (excl. Andorra en overzeese gebieden, incl Monaco en Corsica), Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), Zweden, Italië (excl. San Marina, Vaticaanstad), Luxemburg, Oostenrijk.

€ 18,00 **

Groot Brittannie (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Finland, Hongarije, Ierland, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Noorwegen, Zwitserland, rest van Europa (non EU).

€ 30,00 **

Bulgarije, Estland, Griekenland, Letland, Litouwen, Roemenië, Verenigde Staten, Australië, Brazilië, Canada, China, Hongkong, Japan, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika en de rest van de wereld.

€ 40,00 **

* Track & Trace.
** Aangetekend, Handtekening voor ontvangst.

U dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • U kunt uitsluitend artikelen retourneren die gekocht zijn bij Esterella.nl
  • Het artikel dient (indien redelijkerwijs mogelijk) onbeschadigd, ongedragen, schoon, met aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking terug gestuurd te worden. Artikelen met bijvoorbeeld o.a. transparatie-, of nicotine-geur worden gezien als beschadigd waarna een waardevermindering verrekend zal worden met de betaalde som.
  • De kosten en verzendrisico van het terugsturen zijn voor rekening koper, tenzij het een verkeerd- of beschadigd artikel betreft, dan zijn de verzendkosten en verzendrisico voor Esterella.nl
  • Als uw bestelling bezorgd is, en indien u aangeeft dat u gebruik zou willen maken van de herroeping, dan heeft u 14 dagen de tijd het artikel terug te sturen, en zonder opgave van redenen.
  • U kunt alleen een artikel retourneren voor een andere maat (indien voorradig). Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding teruggestort worden, waaronder alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief de leveringskosten. (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering)
  • Bij klachten of beschadiging (tijdens transport), dient u eerst telefonisch contact op te nemen met Esterella.nl. Te bereiken via e-mail klantenservice@esterella.nl of telefonisch op nummer 045-5714103.
  • Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending, brengen wij u de kosten hiervan in rekening
  • U kunt als consument altijd gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping en deze gebruiken om uw bestelling naar ons te retourneren binnen de eerste 14 dagen. U vindt dit formulier in onze algemene voorwaarden.
  • U kunt ook altijd retourneren in onze winkel : Esterella Lingerie, Raadhuisstraat 40, 6411 HM, Heerlen.
  • De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  • Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  • Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 kalenderdagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 kalenderdagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  • Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  • Klachtenprocedure:
    Indien u een klacht of suggestie heeft dan kunt u deze via e-mail, klantenservice@esterella.nl of via de post naar ons volgende adres sturen:

    Esterella Lingerie
    T.a.v. Klantenservice
    Raadhuisstraat 40
    6411 HM Heerlen

    Wij zullen alles in het werk stellen uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Na ontvangst van uw klacht zullen wij binnen twee werkdagen reageren om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

Toelichting en uitleg over de Garantie & Levensduur

Artikelklacht melden.
Heb je een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld je klacht binnen 14 dagen. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.

Wettelijke garantie.
Op alle artikelen die je Esterella Lingerie koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.
Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.

Economische levensduur.
UNETO-VNI heeft onderzoek gedaan naar de gemiddelde levensduur van een groot aantal artikelen. Deze lijst kun je ook raadplegen als je benieuwd bent naar de economische levensduur van je artikel via uneto-vni.nl.

Wat is een goed product?
Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is. Koop je iets in de uitverkoop? Ook dan heb je recht op een goed artikel. Wanneer is een product niet goed?
Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd, het kapot is.

Garantieperiode.
Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.

Garantiebewijs.
De factuur (of ander aankoopbewijs) van je bestelling tevens het garantiebewijs van je artikel. Als je aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

Klacht binnen garantieperiode.
Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op je persoonlijke situatie van toepassing zijn.
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Esterella Lingerie.

Meer informatie over garantie.
Wil je meer weten over garantievoorwaarden kijk dan op de website van ConsuWijzer, daar lees je wat je rechten zijn als consument. ConsuWijzer is het informatieloket van de overheid voor consumenten. U kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen, we helpen u graag: klantenservice@esterella.nl of +31(0)45-5714103.

Betaalmethode Webshop Winkel
iDeal
Bancontact
Meastro
V Pay
Mastercard
Visa  
Amex  
Paypal  
Klarna  
Overboeking  
VVV Cadeaubon
Fashion Giftcard  
 

Deze website gebruikt cookies om uw shop ervaring te verbeteren Meer informatie

Ok, ik heb het begrepen